– El certamen premiarà els tres millors treballs i en la votació es tindrà en compte l’originalitat, la il·luminació i l’ús de materials reciclats
Benassal se submergix en la màgia de Nadal amb una altra edició del seu certamen ‘Decorem el Nadal a Benassal’, amb el qual la localitat anima a veïns i comerciants a decorar els seus balcons, façanes i aparadors amb la temàtica pròpia de les festes de Nadal. Una iniciativa amb la qual el consistori promou la creativitat i la participació ciutadana.
Les persones interessades a participar poden inscriure’s en l’Oficina de Turisme fins al 20 de desembre. El jurat visitarà els balcons, façanes i aparadors comercials durant la setmana de Nadal per a valorar els treballs realitzats, que romandran exposats fins al 6 de gener. Així mateix, l’Ajuntament publicarà les fotos de totes les ornamentacions en les seues xarxes socials.
– El certamen premiará los tres mejores trabajos y en la votación se tendrá en cuenta la originalidad, la iluminación y el uso de materiales reciclados
Benassal se sumerge en la magia de la Navidad con otra edición de su certamen ‘Decorem el Nadal a Benassal’, con el que la localidad anima a vecinos y comerciantes a decorar sus balcones, fachadas y escaparates con la temática propia de las fiestas navideñas. Una iniciativa con la que el consistorio promueve la creatividad y la participación ciudadana.
Las personas interesadas en participar pueden inscribirse en la Oficina de Turismo hasta el 20 de diciembre. El jurado visitará los balcones, fachadas y escaparates comerciales durante la semana de Navidad para valorar los trabajos realizados, que permanecerán expuestos hasta el 6 de enero. Asimismo, el Ayuntamiento publicará las fotos de todas las ornamentaciones en sus redes sociales.
El concurso premiará los tres mejores trabajos decorativos, en los que se tendrá en cuenta: la originalidad, la iluminación y la utilización de materiales reciclados. Los galardones, que se entregarán el 11 de enero de 2025, consistirán en tres completos lotes de productos locales.