Ajuntament de Benassal

Dificultat: Mitja

Duració: 5 hores.

Descripció de la Ruta:
Una vegada estiguem a Fredes, baixem pel Carrer de Davall fins que s’acaba el poble. A l’esquerra comença una pista amb les indicacions de PR (Xicotet Recorregut, grogues i blanques) que seguirem. Seguim esta pista fins una bifurcació de 2 sendes, els quals ens porten al pantà d’Ulldecona. La senda de l’esquerra ens porta pel Salt de Robert (una cascada), la senda et molta vegetació i va pel costat d’un riu. Després de baixar en el pantà d’Ulldecona, pujarem per la senda que veiem a la dreta, el Portell de l’Infern.
Estes dos sendes estan molt ben senyalitzades amb els senyals de PR, sols haurem de seguir primer la del Salt de Robert fins que donem en una pista ampla per on passen els cotxes i que, cap a la dreta, ens porta al restaurant i al pantà d’Ulldecona (després d’unes 2 hores de senda).
Després de veure el Pantà pujarem pel Portell de l’infern, que la senda s’agafa per la mateixa pista que hem vingut, però molt mes a prop del pantà.
Una vegada trobem la senda, ens queden 2 hores aproximadament de pujada seguint les marques de PR fins a arribar a la bifurcació del començament.